Amintiribombe

– pentru Jocul cuvintelor (87)

Am amintiribombe – când le regăsesc mi se-nvârteşte mintea de parcă aş fi urcat-o-n tiribombă!

Nu, nu sunt petale floribile primite de la un iubireal şi presate într-o carte.

Le am de la un eroticnit care, sătul de vocerşit, căpătase o damblama. În fiecare primavaratură, îmi trimitea câte un sărutil ambalajurat alături de un galantopaz, sperând că doar-doar m-o amăgini până la urmă. Dar şi-a irosit zadarnic tot arsenalul, o întreagă duzinarmare pe care totuşi nu mă-ndur s-o arunc. Ştiu că e aberantic, dar o păstrez sub pat, într-o cutie pe care doarme praful cu lunile dacă nu-l spulberă cumva pisica.

10 răspunsuri

  1. A ramas cu ochii in soare si fara arsenal! 😀
    Cum s-o fi simtit?

    Apreciat de 1 persoană

    1. E nevoie de o altă duzină de cuvinte ca să aflăm 😀

      Apreciază

  2. Avea mama in debara un teanc de scrisori primite de la un iubit din tinerete. Intr-un an ne-am pricopsit cu un soricel care, dintre toate comorile de acolo, a ales sa se infrupte cu declaratii de dragoste. 😀

    Apreciat de 1 persoană

    1. 😆
      Un ronţăitor romantic… 😀

      Apreciază

  3. Bunadimineata, scumpa mea!
    Auzi, tu, cand mai dai cuvinte pentru duzina, gandeste-te si la neputincioasa de mine! 🙂 caci eu nu am atata talent si, daca vrei sa ma ajuti sa dau si eu oarece din creierul asta uscat… sugereaza ceva pe masura potentialului meu!
    Tu esti formidabila, vorba unui cantec foarte indragit pe aici (STROMAE- https://youtu.be/S_xH7noaqTA ) – super-cantec unde se spun cuvinte derivate :)) (Traducerea in engleza nu este atat de …picanta! 🙂
    Mama mea avea obiceiul sa faca cuvinte schizoide (adica cuvinte noi din radacina unor cuvinte normale) si muream de ras… Eu nu reusesc! Desi cand e vorba sa fac admosfera pot fi si vesela, sunt cam prea serioasa… Cel putin de vreo 11 ani in coace… Ma mai apuca cheful de giumbuslucuri… dar mai rar, recunosc!
    O saptamana frumoasa si… cu spor!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Gata, iau pauză, nu mai dau cuvinte, mai las şi pe alţii. 🙂
      Poţi să-i trimiţi şi tu lui Eddie cuvinte (pe mail, pe blog). Cu cuvintele astea, de acum, era cât pe ce să nu scriu nici eu 😀
      O săptămână frumoasă din toate punctele de vedere îţi doresc şi eu şi te îmbrăţişez cu drag. 🙂

      Apreciază

  4. Ha, ha, ha! 🙂 Asta chiar ca ar fi fost culmea! Cum sa nu poti scrie tu? Imposibil, caci
    TU POTI ORICE!
    Multumesc si nu te lasa! Cine stie, poate voi reusi si eu vreodata!
    Ploaia si o trista aniversare nu prea mi-au fost spre inspiratie! Dar trece ca toate tre! Cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Uau, Cita, mă faci să mă simt de-a dreptul miraculoasă! 😆
      Tare bine-ar fi dac-aş putea orice! 🙂

      Pentru duzinile „inventate” îţi trebuie doar mai mult chef de joacă. Probabil că-l vei găsi. 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.