Te iubesc de undeva

# joc de doisprezece [cuvinte impuse] #

Te iubesc de undeva, dintr-un fund de mahala, de când un for decizional mi-a dat un karmic şut fatal şi, dintr-un grangur corpolent, ajuns-am fraier inocent, nici nu mai mint, nici nu mai fur, stau cu jovialitate-n cur, printre baluştri zgribulit, de când din clan m-au izgonit, şi-s cam ghebos de când, sărman, mă plec, precum un franciscan în faţa Papei, an de an, şi am limbariţă, tot spun că îi slăvesc pe ştabi, pe-ăi care, de fapt i-aş da la porci mâncare, dar un hiatus stă acum în calea mea spre traiul bun, aşa c-am elongaţie de când mă plec cu graţie, cerşind o cale de acces spre ce iubesc eu mai ales, căci sufăr fiindcă te-au blocat, o, cont bancar mult adorat!

3 răspunsuri

  1. […] Te iubesc de undeva Dacă doriţi, puteţi comenta la locul de baştină al acestui articol. […]

    Apreciază

  2. Veselie multă ți-a inspirat „duzina” de data asta. Foarte fain a ieșit! 😊

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mulţumesc, mă bucur că ţi-a plăcut. 😊

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.