Zodia norocului

# joc de doisprezece [cuvinte impuse] #

Când în garsonieră îi pătrunde, cu ocultă dexteritate, un zvâcnet imaterial, baba iese din dulcea-i somnolenţă, soarbe îndelung din ceaiul bogat în rom, lăsându-i savoarea să îmbibe aerul în drum către plămâni, îşi completează toaleta cu o tichie ţuguiată, ia în poală mâţa neagră şi-i face semn corbului să croncănească de două ori: prima dată când o să bată cineva în uşă, chiar sub inscripţia „Bun venit în Zodia Norocului”, şi a doua oară când, cutremurat până în adâncul sufletului de speranţa în ştirile îmbătătoare strecurate printre buzele ei ofilite, o să se-aşeze de cealaltă a globului de cristal nou-sositul, noul „pacient”, genericul fraier chinuit de ghinionul în dragoste care-l alege drept pradă pentru pesemne fiecare partidă de vânătoare.

7 răspunsuri

  1. m-ai dus cu gândul la floarea de loldilal și la baba cu cei 12 zombi, să știi. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. 😀
      M-am gândit să reiau povestea aia, cu zombi, cu noile cuvinte – şi poate s-o şi termin.
      Dar… eu mă gândesc la multe şi fac puţine. 😦

      Apreciat de 1 persoană

  2. […] Zodia norocului Zodia zăvorului […]

    Apreciat de 1 persoană

  3. Ce poveste draguta! Deci e Baba cu globul de cristal, nu cu ghiocul, scoica albă cu care țigăncile pretind a ghici viitorul 😜
    Ce fain ai imbinat cuvintele, cat de inspirata ai fost, in cateva fraze ai reusit sa integrezi totul!
    Te pup. O seara buna Vero draga 😘🤗

    Apreciat de 1 persoană

    1. Da, e o babă mai… evoluată, a trecut de la scoici la cristal! 😀
      Mă bucur că ţi-a plăcut îmbinarea mea de cuvinte. 🙂
      Seară frumoasă şi noapte bună, dragă Carmen! 😘🤗

      Apreciază

  4. Îmi place tonul jucăuș și cumva ironic pe care îl are povestea ta. Ți-a ieșit de minune, ca întotdeauna.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mulţumesc. 🙂
      Mă bucur că sună jucăuş şi cumva ironic, fiindcă aşa am vrut să fie. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.