Amurg incert

Sub înverşunarea de femeie afurisită a burniţei mărunte, un caşcaval de noroi proaspăt, ciuruit de un demon maritim ambidextru eşuat pe asfalt, bolboroseşte în cerc voroave de psalm păgân, prorocind un amurg sufletesc negat de surâzătoarea vale din colţul buzelor unui copil şi de torsul unui pisoi venetic, adăpostit sub haina lui ponosită.


psi a scos în lume o nouă duzină de cuvinte, şi eu am descoperit-o târziu, şi… atât s-a putut, căci, colac peste pupăză

Totuşi nu muşc!

10 răspunsuri

  1. Tot spuneai ca vrei sa te joci! Concis foarte!
    Pana nu termin ceea ce am in plan, cred nu mai extind cararile. 🙂
    Noapte buna si o saptamana inspirata, draga Vero! ❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mulţumesc, asemenea, dragă Suzana! ❤️😘

      Apreciat de 1 persoană

  2. a ieșit grozav, exact în stilul tău. mulțumesc!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Si eu vreau Duzina de cuvinte 🤗 Vero draga, organizeaza tu, de ce nu?!
      Nu promit ca voi participa la fiecare provocare, insa iubesc ideea de fantezie in jurul celor 12 cuvinte!
      Aici ai reusit o frumusete de text! Ce figuri de stil, ce rafinament!
      Te pup. O zi buna 😘🤗

      Apreciat de 1 persoană

      1. Dragă Carmen, mă bucur că-ţi place textul meu. (De obicei, pentru texte bune am nevoie de „constrângeri”: cuvinte impuse, rimă…)

        Jocul e organizat de psi (sper să continue!), urmăreşte blogul ei (e link şi în postarea mea şi la acelaşi blog ajungi şi dând clic pe numele ei, din comentariul ei.

        Te pup şi eu. Zi pe placul tău! 😘🤗

        Apreciat de 1 persoană

      2. Văd că psi a postat deja cerinţele pentru jocul următor: https://www.psi-words.com/2023/11/amurg-incert/

        Apreciat de 1 persoană

    2. Mă bucur că-ţi place, psi!
      Eu îţi mulţumesc pentru cele 12 cuvinte!

      Apreciat de 1 persoană

  3. Tare fain a ieșit! Întotdeauna m-am mirat și am apreciat ”poveștile” scurte și concise. Și Cameliei îi ies de minune.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mulţumesc.
      (De fapt, mie mi-e lene să scriu poveşti lungi 😀 ; şi nici n-am întotdeauna timp.)

      Apreciat de 1 persoană

      1. nu că nu ai putea, vero. 😛

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.