Un singur text, mai mulţi autori

De fapt, nu se mai luptase niciodată pe viaţă şi pe moarte, dar încercă să nu se gândească la asta. Ne privi din nou întrebător, dar de data asta ocoli chipul soţului ei. În ochi îi pâlpâi o vagă urmă de lumină — doar câteva secunde; apoi pieri.
Metalul cenuşiu-închis al pistolului calibru 38 lucea stins de sub un strat subţire de praf când scoase arma din tocul ei, suflînd în ţeava groasă şi controlând mecanismul.
Paznicul se întoarse spre ea, cu ochii căscaţi, uitând pe loc de vagabondul de pe gard.
— Miasmele diavolului, zise ea.
Şi-apoi veni dinspre drumul mare zgomot de paşi prin frunzele uscate de sicomor.

Am preluat frazele, în ordine, din:

  • Joe Abercrombie – Fără îndurare
  • Bram Stoker- Dracula
  • Aldous Huxley – Geniul şi Zeiţa
  • David Brin – Poştaşul vine după Apocalips
  • Douglas Preston şi Lincoln Child – Vitrina de curiozităţi
  • Gabriel Garcia Marquez – Un veac de singurătate
  • John Steinbeck – Şoareci şi oameni

Când o să am timp, o să încropesc aşa o poveste întreagă. Sau, în fine, o să încerc. 🙂

15 răspunsuri

  1. Ce idee draguta! Cred ca rapeste destul de mult timp, dar merita oboseala. Cu putin efort, probabil s-ar putea face acelasi lucru si cu textele existente pe bloguri. 😀

    Apreciat de 1 persoană

    1. Asta nu mi-a luat prea mult timp.
      Dar de-aici înainte mi-ar fi luat, ca să iasă o povestire coerentă. De-aia m-am şi oprit. 😀
      Da, cu mai mult sau mai puţin efort, s-ar putea face cu orice fel de texte – eu aşa cred. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. […] blogosferă… m-am bucurat de noul joc inventat de Vero: Un singur text, mai mulți autori. Cred că voi încerca și eu – când voi găsi timp suficient. Puteți încerca și voi, […]

    Apreciat de 2 persoane

  3. Chiar interesanta ideea! Dar iti trebuie chiar mai multa rabdare decat pare la prima vedere.
    Weekend placut, Vero! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mă bucur că-ţi place. 🙂
      Weekend plăcut, Suzana. 🙂

      Apreciază

  4. […] jucăria de alaltăieri (un singur text, mai mulţi autori), am trecut la altceva, oarecum similar, care s-ar putea numi, de pildă, „citeşte şi scrie mai […]

    Apreciază

  5. Ce idee super ! Nici nu m-am gândit la una ca asta. E puțin greu, nu ? Până cauți și le pui toate cap la cap trece un „pic” de timp 🙂 O zi frumoasă!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Vezi răspunsul la comentariul Vienelei.
      Zi frumoasă!

      Apreciat de 1 persoană

      1. Scuze, nu am observat mai repede.

        Apreciat de 1 persoană

        1. Nicio problemă. 🙂

          Apreciază

  6. […] reunite în ceea ce ar putea fi un fragment de text scris de mai mulţi autori. M-am mai jucat aşa o dată – şi-mi pare rău că n-am timp s-o fac mai […]

    Apreciază

  7. […] plăcut atât de mult ideea găsită la Vero, încât mi-am promis că într-o zi voi încerca și eu. A venit acea zi. Textul de mai sus este […]

    Apreciat de 1 persoană

  8. A republicat asta pe Biblioteca Cronopedia.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mulţumesc pentru difuzare. 🙂

      Apreciază

  9. […] plăcut atât de mult ideea găsită la Vero, încât mi-am promis că într-o zi voi încerca și eu. A venit acea zi. Textul de mai sus este […]

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.