În ambalaj

miercuri – fără cuvinte

în ambalaj

23 răspunsuri

  1. 🙂 Grișka la cutie,aproape covrigel ! Câtă oboseală pe el ți se rupe inima !
    La fel și Chipeș al meu este trudit ,tare trudit 😆 !

    Apreciază

    1. Are o mulţime de poze în cutii. Ar trebui să i le adun undeva pe toate! 🙂

      Apreciază

  2. Ce poziţie şi-a găsit pentru a dormi. Este ca şi Bebe al meu.

    Apreciază

    1. E un as al poziţiilor haioase 🙂

      Apreciază

  3. Daca e gata ambalat poti sa mi-l livrezi mie ca tare e simpatic!

    Apreciază

    1. Nu sunt sigură c-o să reuşesc să-nchid cutia – cu el înăuntru 😆

      Apreciază

  4. Aoleu, că simpatic miau e Grișka ăsta ! Pup urechiușele lui !

    Apreciază

    1. Grişka miaulţumeşte – e încântat! 🙂

      Apreciază

  5. toate pisicile sunt fascinate de cutii? am tot vazut ca le plac cutiile…Griska e frumos in orice ipostaza…

    Apreciază

    1. Da, cred că tuturor pisicilor le plac cutiile 🙂

      Apreciază

  6. […] anavero, stropidesuflet, acrilice-pointpen, cristi, orry, colectie-stiinte, calin 44.437711 26.097367 Rate […]

    Apreciază

  7. sunt totale pisicile astea! te miri pe unde se mai inchesuie ori pe unde se cuibaresc pentru un nani bine meritat!!

    Am si eu unul acasa….s-a ascuns o data in cuptorul cu micorunde…. uitasem usita deschisa si hotul s-a ales cu un loc de ascuns nou!!

    Apreciază

    1. Grişka încă n-a intrat în cuptorul cu microunde. Dar e drept că nici n-am lăsat uşa deschisă; ar trebui să-ncerc! 😆

      Apreciază

  8. Cum altfel?

    Apreciază

    1. Da, într-adevăr, cum? 😀

      Apreciază

  9. un cadou minunat! Grisca ambalat :)) are fundita albastra la gât sau mi se pare? câta eleganta! 😉
    Sa aveti o zi minunata! Va pup pe amândoi :-*

    Apreciază

    1. În poză avea o zgărdiţă albastră; zurliu cum e, fundiţă nu cred că suportă 😀
      Pupici şi o zi minunată şi ţie!

      Apreciază

  10. E clar! cele mai neaşteptate locuri sunt sigur pentru ea! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Exact! Cu precizarea că nu e o ea, e un el! 🙂

      Apreciază

  11. Era pe youtube un cetăţean de prin Japonia care punea filmuleţe cu pisica lui intrând în diverse cutii.

    Apreciază

    1. Şi cu motanul nostru s-ar putea face un serial! 😀

      Apreciază

  12. vă invidiem amândouă pentru cutie. noi exersăm acum punga, dar nu se compară. 😦

    Apreciază

    1. Vă urăm succes şi la cutii! 😀

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.