Petru şi Pavel… şi bunica

Dacă vă sărbătoriţi azi onomastica, vă urez

LA MULŢI ANI!

bunicaÎnsă pentru mine 29 iunie a fost şi va rămâne întotdeauna ziua de naştere a bunicii, o bătrânică scundă, vorbăreaţă, energică, veselă… – aşa o ţin eu minte (ca în pozele de aici, aici şi aici).

Cum arăta în tinereţe nu ştiu decât din fotografia pe care şi-o ţinea pe perete.

5 răspunsuri

  1. Un gând frumos pentru bunica ta, acolo unde este şi de unde te veghează! O îmbrăţişare pentru tine!

    Apreciază

    1. Mulţumesc! Şi te îmbrăţişez şi eu!

      Apreciază

  2. În momentele dificile eu o visez pe bunica mea. Tu ce mai faci ?

    Apreciază

    1. „Eu fac ce fac de mult” 🙂 Nimic nou, toate vechi. Mă lupt cu o traducere.

      Apreciază

Lasă un răspuns

