Molipsire

Când o citesc pe psi, mi se face o poftă nebună să scriu versuri. Dar pe moment n-am timp decât de un catren, aşternut în grabă pe ecran:

Lumina lumii nu se stinge!
Se naşte, izvodind din sânge,
Din cruce, cuie… şi din patimi,
Ca licăr pur, de sacre lacrimi.

6 răspunsuri

  1. romanianstampnews | Răspunde

    Simt şi eu acelaşi lucru, numai că n-am această chemare, mie nu-mi ies…

    Apreciază

    1. Nimănui nu-i iese totul 🙂 Avem, cu toţii, limitele noastre… 😦

      Apreciază

  2. Putin dar bun. sau scurt dar cuprinzator. cuprinzator de simboluri esentiale si primordiale. frumos. si simplu dar atat de complex.

    Apreciază

    1. 😳 Mulţumesc, mă bucur că ţi-a plăcut.

      Apreciază

  3. […] Dar, fiindcă zgârcioaba din mine nu se simte bine până când nu valorifică, într-un fel sau altul, totul, anul ăsta am scanat-o şi m-am gândit că, în Vinerea Patimilor, poate fi asociată cu un catren pe care l-am încropit anul trecut: […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

