Inel

– pentru toţi cei care, urmând exemplul lui psi, jonglează azi cu inele:

1. carmen pricop 2. tibi
3. anacondele – de sâmbata 4. anacondele – de luni
5. roxana 6. cita
7. dor 8. cammely
9. Dictatura Justitiei 10. Scorpio
11. mitzaa 12. La Fee
13. lili3d 14. Some Words
26 răspunsuri

  1. Reao 🙂 O femeie cu trup ca tras ca printr-un inel, nu-i musai femeia şnur fără sîni şi fără c.. 🙂

    Apreciază

    1. Nu sunt eu rea, n-am scris eu piesa! 😛 😆
      Eu am dat citatul fiindcă replica răutăcioasă e haioasă!

      Eu ştiu că aia fără ţâţe şi cur e femeia şnur! 😆

      Apreciază

  2. 🙂 Totusi o expresie este o expresie. Si tu stii mai bine ca oricine!
    Cum ar fi sa-ti imaginezi ca-ti iei picioarele la spinare sau ca fugi mancand pamantul!
    Francezii zic ca ti se umfla gleznele – un fel de te umflii in pene, te mandresti!
    Si, ca sa va fac sa radeti, inchipuiti-va ca eu, necunoscand expresia, i-am urat sanatate celui despre care mi s-a spus ca „il a les chevilles qui enfluent”:) 🙂 🙂

    Apreciază

    1. Fireşte că „o expresie e o expresie” 🙂 Tocmai de aceea mi se pare amuzant faptul că personajul din piesă vrea s-o interpreteze ad litteram 🙂

      Apreciază

      1. Am avut un profesor fascinat de descoperirea cauzelor nasterii expresiilor. Din cele spuse de el nu mi-a ramas insa decat „Nu vreau sa fac… NICI IN RUPTUL CAPULUI!” expresie impamantenita in evul mediu cand prizonierii care nu divulgau secrete erau omorati prin sucirea gatului!

        Apreciază

        1. Interesant… Nu ştiam de unde vine expresia asta! Mulţumesc! 🙂

          Apreciază

  3. […] Aseasta a fost provocarea de luni popusa de psi. S-au mai lasat provocati si: Carmen Pricop, tibi, anacondele de sambata, anacondele de luni, Roxana, Cita, Vero, […]

    Apreciază

  4. […] – de s?mbata , anacondele – de luni, roxana, cita, dor, Vero, Dictatura […]

    Apreciază

  5. […] mai povestit despre inele și : psi, tibi, carmen pricop, anacondele, roxana, dor, cita, vero, […]

    Apreciază

  6. Deci ultima e bestiala. :)))

    Apreciază

    1. Deci sunt de acord! 😆

      Apreciază

  7. pe aceea cu râtul de porc să ştii că n-o ştiam! 😆

    Apreciază

    1. Nici eu n-o ştiam. De fapt le-am aflat pe toate 3 aseară, căutând cu google 😀

      Apreciază

  8. Prima verigă… poate nu și cea mai slabă…

    Apreciază

    1. Ar fi de dorit…

      Apreciază

  9. Ultima e maaaximă! 😀

    Apreciază

    1. Daaa! 😀

      Apreciază

  10. Ce idei ai tușă Vero ! Mi-au plăcut toate. Nu m-aș fi gândit vreodată că o tipă trasă ca prin inel n-are niciuna nici alta. 😆

    Apreciază

    1. Mă bucur că ţi-au plăcut. Dar nu sunt ideile mele 🙂 După cum spuneam în alt comentariu, le-am cules cu google.

      Apreciază

  11. Carmen Pricop | Răspunde

    Zâmbet şi fină ironie. Mulţumesc! 🙂

    Apreciază

    1. Şi eu îţi mulţumesc! 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

