Haiku cu peron :)

Rămas pe peron.
Da, aşa te ţin minte.
Dar nu mai ai chip…

M-am grăbit să încropesc ceva, ca să nu lipsesc cumva  de pe peronul numit „clubul psi”, unde s-au adunat azi: psi, Redsky, Tibi, Lolita, Almanahe, Scorpio, Virusache, DictaturaJustiţiei, Anacondele, Cita, VântDeToamnă
15 răspunsuri

  1. […] şi psi©, lolita, cerroşu, tiberiu, anacondele, cita, căţărătoarea, v.v., carmen, gabriela, vero, Share this:FacebookTwitterLike this:Like12 bloggers like this post. ▶ 17 Răspunsuri /* […]

    Apreciază

  2. […] si Psi,Redsky,lolita,Cita,Tiberiu,anacondele, Olimpia,Virusverbalis,dictaturajustitiei,anavero, Like this:Like9 bloggers like this post. […]

    Apreciază

  3. Ți-ai schibat ” look-ul ”? Am văzut că și Grișka e înghesuit pe undeva. De la fotografia asta ți-a venit ideea ?

    Apreciază

    1. Nu mi-am schimbat look-ul, ăsta e alt blog 😀
      Ideea nu mi-a venit de la poză, am ales poza fiindcă se potriveşte cu ideea 🙂

      Apreciază

  4. 5, 7, 5…te-am verificat! :))

    Apreciază

    1. Le-am numărat pe degete, de două ori! 😀

      Apreciază

  5. […] ceva, despre peron: lolita. anacondele. redsky. Olimpia. scorpio. Cita. virusache. Carmen. anaveronica. Like this:Like9 bloggers like this […]

    Apreciază

  6. […] cioburi de chihlimbar,  redsky, cita, scorpio, virusverbalis, almanahe, dictatura justiției, vero, Tweet (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if […]

    Apreciază

  7. noroc cu tine, vero! mi-am amintit că tema de astăzi o găsisem pe altblog! ia să punem repede link-ul! 😆

    Apreciază

  8. […] acest peron pășiră și Psi, Almanahe, Tiberiu, Redsky, Vero, Scorpio, Cita, Lolita, Cioburi de chihlimbar, La bulivar, Genoveva, Dictatura justiției… […]

    Apreciază

  9. Toti suntem chipuri ramase pe un peron… Calatorie frumoasa! 🙂

    Apreciază

  10. […] au mai scris: psi, Redsky, Tibi, Lolita, Almanahe, Scorpio, Virusache, DictaturaJustiţiei, Cita, Vero, VântDeToamnă Rate this: Share this:FacebookTwitterMai […]

    Apreciază

  11. Cum arata acu? :))

    Apreciază

    1. Arata cu degetu! 😆

      Apreciază

  12. […] colegul neînsurat şi, după toate aparenţele, la fel de lipsit de obligaţii ca mine (lăsasem în urmă, fără ceartă, un prieten nu tocmai dornic să-şi pună pirostriile, un „băiat al mamei”, […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

